Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym?

! Forum Trening Jak ćwiczyć na rowerze stacjonarnym?

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe JacekK JacekK 5 miesiące, 3 tygodnie temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #6963
    Zdjęcie profilowe K8
    K8
    Użytkownik

    Witam. Dostałam w prezencie na imieniny ostatnio rowerek stacjonarny. Chciałabym stworzyć sobie jakiś taki mini plan treningowy żeby móc trenować kondycję np gdy nie będzie pogody. Ktoś coś?

  • #7765
    Zdjęcie profilowe Aleksyn
    Aleksyn
    Użytkownik

    Zacznij od regularnego,codziennego jeżdżenia tak po prostu. Później zwiększaj czas jazdy i rób interwały. Np 10 min szybko,5 wolno itd

  • #7774
    Zdjęcie profilowe Monia1996
    Monia1996
    Użytkownik

    A jakiej klasy ten rowerek? te lepsze mają wbudowane własne tryby treningowe. Może poczytaj instrukcje od Twojego

  • #7794
    Zdjęcie profilowe JacekK
    JacekK
    Użytkownik

    Nie wiem dlaczego ostatnio taka spina z tymi rowerkami. Zwłaszcza te pytania o treningi.. Nie można po prostu siadać i jeździć?

  • #7804
    Zdjęcie profilowe Grzegorz74
    Grzegorz74
    Użytkownik

    Łatwo powiedzieć Jacek. Brak dyscypliny w sporcie to powazny błąd. Oczywiście można wsiadać i jechać na rowerku,ale to zwykłe spalanie jest. Nic więcej

  • #7807
    Zdjęcie profilowe qolarz
    qolarz
    Użytkownik

    cytuje: „Specjaliści fitness dowiedli, że treningi przerywane zwiększają efektywność w zrzucaniu wagi. Trening przerywany oznacza serię intensywnych ćwiczeń z przerwami na odpoczynek. Naukowcy z Wielkiej Brytanii udowodnili, że osoby ćwiczące z przerwami spalają 3 razy więcej tłuszczu niż osoby ćwiczące jednym ciągiem!
    Przedstawiamy plan treningowy – pamiętaj, by najpierw się rozgrzać, a następnie wykonuj ten plan przez 20 minut:
    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Spory wysiłek – 8 sekund
    Przerwa – 12 sekund

    Tak powinny wyglądać 2 minuty z 20-minutowego treningu. W zależności od Twojej kondycji, możesz potrzebować dłuższych przerw. Nie ma sensu ćwiczyć ponad miarę przed osiągnięciem połowy czasu przeznaczonego na trening. Należy tak ćwiczyć, co drugi dzień, wymiennie z ćwiczeniami aerobowymi, które pozwolą na regenerację. Wraz ze wzrostem swojej sprawności możesz zwiększyć swój wysiłek. Pamiętaj również, by „wygaszać się” po każdym ćwiczeniu”

  • #7808
    Zdjęcie profilowe qolarz
    qolarz
    Użytkownik
  • #7812
    Zdjęcie profilowe JacekK
    JacekK
    Użytkownik

    Fajny ten plan treningowy szczerze powiedzawszy. DObrze wszystko opisane. No dobra,zwracam honor 😀 rzeczywiście plan treningowy ma znaczenie

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: