Rower szosowy jest to rower, który jest przeznaczony do jazdy przede wszystkim po drodze utwardzonej. Cechą charakterystyczną roweru szosowego jest duża rama oraz pokaźne koła, o tej samej średnicy zarówno z przodu jak i z tyłu.
Z założenia rower szosowy powinien być lekki oraz powinien cechować się sztywnością boczną. Parametry te sprzyjają lepszej aerodynamice i bardzo dobrym przełożeniu. Minimalna waga roweru szosowego nie powinna przekraczać według standardów 6,8 kg. W związku z tym należy zwracać uwagę na materiał z jakiego rower jest wykonany. Zwykle wchodzą w grę ramy aluminiowe lub karbonowe. W przypadku tańszych rowerów lepiej wybrać konstrukcję aluminiową, zaś w przypadku droższych – karbonową (w porządniejszym wykonaniu konstrukcja karbonowa jest lżejsza). Drugą istotną i podstawową cechą, na jaką należy podczas zakupu to długość rury w ramie – dłużą zaleca się kolarzom wyczynowym (pozycja jeźdźca pochyła), krótszą – osobom jeżdżącym rekreacyjnie (pionowa pozycja).
Prawie.PRO Made in Poland
Skarpetki stopki sportowe Prawie.PRO 150W Białe
Koszulka kolarska męska Prawie.PRO 350W. Orange
Podkoszulka Potówka Prawie.PRO 300W Czarna Slim Unisex
195,00 zł149,99 złKoszulka sportowa męska Prawie.PRO 150 VO2 MAX Biała
Czapka kolarska z daszkiem Prawie.PRO 300W Różowa PROsiak
Czapka kolarska z daszkiem Prawie.PRO 300W Czarna
Spodnie długie kolarskie męskie Superroubaix Prawie.PRO 300W. Czarne
Koszulka kolarska z długim rękawem męska Prawie.PRO 300W Aero. Granatowa
Bluza kolarska męska Prawie.PRO 200W. Race
Koszulka kolarska damska Prawie.PRO 350W. Race
Czapka termoaktywna uniwersalna Prawie.PRO
Rękawki Ocieplacze Kolarskie Prawie.PRO czarno-białe Unisex Slim
89,99 zł69,99 złYouTube Prawie.PROWszystie filmy
Poznaj kolekcję Prawie.PRO
Skarpetki
10 Produkty
Na Rower
63 Produkty
Koszulki kolarskie
15 Produkty
Dodatki
56 Produkty
Bluzy kolarskie
7 Produkty
Przeczytaj również:
Rowery miejskie Bydgoszcz: Dostępne na większej powierzchni i z dłuższą sztycą
Trek X-Caliber 9: Opis, Cena, Dane techniczne
Ustawianie siodełka rowerowego czyli siodłofitting cz. 2 – odpowiedni kąt