Kross Trans Solar to rower trekkingowy firmy Kross zaprojektowany do pokonywania długich tras. Podstawą roweru jest aluminiowa rama stworzona w technologii performance co zapewnia wysoką sztywność oraz lekkość konstrukcji. W Trans Solarze zastosowano amortyzowany widelec RockShox Paragon Gold RL o skoku 65 mm z możliwością jego szybkiej blokady przy pomocy manetki na kierownicy.

Kross Trans Solar wyposażony został w dodatkowy bagażnik, błotniki oraz oświetlenie zasilane przez dynamo w przedniej piaście. Za napęd roweru odpowiada przednia przerzutka Shimano Deore, tylny wózek Shimano XT RD-T8000 oraz wolnobieg Shimano Deore co zapewnia użytkownikowi aż 30 przełożeń w konfiguracji 3×10. Hamulce zamontowane w Trans Solarze to hydrauliczne tarczówki Shimano Deore BR-T615 co gwarantuje wysoką siłę hamowania nawet w trudniejszych warunkach terenu.

Prawie.PRO Made in Poland

(6) 329,99 
?
(76) 149,99 
?
(1) 49,99 
PRO
(4) 395,59 
?
Druga para -9%
(10) 339,00 
?
(7) 0,00 
?
(19) 319,99 
?
(18) 379,99 
?

YouTube Prawie.PROWszystie filmy

Poznaj kolekcję Prawie.PRO

Przeczytaj również:

3 thoughts on “Kross Trans Solar: Dane techniczne, cena i opinie.

  1. Krzysztof says:

    Po dziesięciu miesiącach: pekniete jedno z mocowań błotnika tylnego, nie działające oświetlenie tył, blokada amora nie działa…

  2. daplo says:

    baczer ważę 120 kg ma 4 duże sakwy (jedna pełna butelek z wodą) 3x duże bidony i jak na razie to po 5 tys zaczęły pękać tylne szprychy

  3. Baczer says:

    gówniany rower: po miesiącu wymiana łożyska suportu, po 3 miesiącach wymiana sztycy siodełka, pękające (wyrywany materiał) rawki (usterka złapana na trasie green velo z 3 sakwami po 7 kilo każda na tylnym bagażniku, gówniana podpórka nie dla roweru trekkingowego, pękające mocowanie błotników (w miejscu osadzenia drutów podtrzymujących błotnik). Jak na rower z tak wygórowaną ceną to zakup kicha.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *