Co zjeść przed treningiem rowerowym?

! Forum Zdrowie Co zjeść przed treningiem rowerowym?

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Monia1996 Monia1996 2 lata, 1 miesięcy temu.

  • Autor
    Wpisy
  • #6980 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Monia1996
    Monia1996
    Użytkownik

    hej Wam. Skoro na forum mowa już o treningach i dietach to chciałabym zapytać co Wy jecie przed treningami np przed spinningiem? staracie się jeść bardziej energetyczne posiłki czy bardziej naturalne?

  • #7762 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MarcinBX
    MarcinBX
    Użytkownik

    TO zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Musisz poeksperymentować

  • #7771 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Bolek
    Bolek
    Użytkownik

    ja zawsze staram się ćwiczyć na czczo . Po pierwsze lepiej spalasz a po drugie ogólnie lepiej się ćwiczy z pustym żołądkiem. TO nie maraton,że trzeba mieć dużo energii 🙂

  • #7778 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe MichałKraw
    MichałKraw
    Użytkownik

    Ja polecam jeść zdrowe węgle przed treningami. Zdrowe w sensie np suszone figi, rodzynki. Ogólnie suszone słodkie owoce. Dają naprawdę dużo energii przy wysiłku fizycznym

  • #7790 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kamilly
    Kamilly
    Użytkownik

    Dobrym posiłkiem jest jogurt naturalny z miodem i bananem. Można to sobie zblendować jak ktoś chce. Pyszne i odżywcze

  • #7792 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe JacekK
    JacekK
    Użytkownik

    W moim przypadku staram się jeść energetyczne warzywa (tj. kalafior, brokuł) i nigdy nie czułem się słabo czy coś. Także polecam

  • #7795 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Aleksyn
    Aleksyn
    Użytkownik

    W mojej diecie zawsze dorzucam białko,koniecznie. Czyli pierś z kurczaka, serki wiejskie itp. Czasem groch też,fasolę

  • #7799 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Monia1996
    Monia1996
    Użytkownik

    Dzięki Wam. Wstępną diete już ułożyłam dzięki Waszym poradom. Pozdrawiam 🙂

Odpowiedz do: Co zjeść przed treningiem rowerowym?
Informacje o Tobie:




Zobacz także: