Zapraszam do mojego wideo, w którym będzie o kołach i ogumieniu – ile się na nich zyskuje.

Cześć, tutaj Leszek, witajcie w Rowery Jednoślad.pl. Dużo w środowisku takim szosowo-rowerowym jest różnego rodzaju konfliktów.

Sportowcy trenujący kontra ci którzy jeżdżą rekreacyjnie. Wyznawcy karbonu kontra aluminium. Zwolennicy gadżetów vs ci którzy nie zabierają ze sobą niczego. Ludzie w kaskach i ci bez kasków.

Jeśli to wideo było dla Ciebie przydatne i chcesz wesprzeć moją działalność, to zapraszam do mojego sklepu na https://www.prawie.pro oraz Instagram: https://www.instagram.com/prawie_pro/

I wreszcie ci, którzy uważają, że koła powinny być karbonowe z wysokim stożkiem kontra ci, którzy mówią, że powinno być to aluminium i to z niskim stożkiem, bo i tak jako amatorzy nie wyczujemy zalet z korzystania z takich kół. Zwłaszcza takich wyposażonych w naklejaną szytkę.

Dlaczego posiadam koła, które są oparta na tej technologii? Czy chodzi o to, że chcę być szybszy? W sumie to nie. Mam dwa komplety kół, z czego drugi musiałem kupić niedawno w skutek tego pierwszego. W zaprzyjaźnionym sklepie kupiłem koła potestowe, 40% tańsze. Minus był tylko taki, że nie mogłem wybrać kół wyposażonych w clincher, w grę wchodziła tylko szytka. Pomyślałem, żę przeboleję ten fakt. Ostatnio nawet zalewałem szytkę mlekiem i udało się. Przyznam szczerze, że udało się na tyle, że nie musiałem jej kolejny raz wymieniać. 

W każdym razie: karbonowe kontra aluminiowe koło. Wady i zalety, czy warto dopłacać sporo do karbonu? 

Dużo więcej w wideo, do którego obejrzenia serdecznie zapraszam.

Prawie.PRO Made in Poland

YouTube Prawie.PROWszystie filmy

Poznaj kolekcję Prawie.PRO

Przeczytaj również:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *