Aktualnie czytasz:
Kross Trans 10.0: Dane techniczne, cena i opinie
1

Jeden z lepiej wyposażonych modeli z serii Trekking od Krossa. Trans 10.0 to turystyczny rower stworzony z myślą o osobach, marzących o dalekich podróżach i niesamowitych widokach, które spotkają po drodze. Do dyspozycji dostajemy aż 30 biegów, które zapewnią nam komfortową jazdę.

Na zdjęciu zaprezentowana została jedyna wersja kolorystyczna, którą możemy nabyć od Krossa. Bogate wyposażenie w postaci hydraulicznych hamulców tarczowych, przedniego amortyzatora Rock Shox Paragon Silver RL, czy oponach od Schwalbe o rozmiarze 28″.

Zobacz także:
Szczegóły
Cena

4 199 PLN

Dane techniczne

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Lite
WAGA 16,4 kg
WIDELEC Rock Shox Paragon Silver RL (skok 65mm, blokada skoku na koronie, Tapered)

KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Nexus DH-3D37
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6000
OPONY Schwalbe Silento Puncture Protection (28"x1,6")
OBRĘCZE Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)

NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Deore FD-T6000
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore LX RD-T670
HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
MANETKI Shimano Deore SL-T6000 (3x10)
KORBY Shimano Deore FC-T521 (48/36/26T, S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
SUPORT Shimano BB-ES300
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG54
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Deore CS-HG50-10 (11-36T)

KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (620mm, 31.8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium ahead (S/M-90mm, L/XL-110mm, 31.8mm)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
STERY VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
SIODŁO Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
CHWYTY Herrmans Endorfin
PEDAŁY VP-613

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena ogólna
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
14 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
75%
Interesujące
13%
heh...
13%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Szymon
Szymon
1 Komentarze
  • vedetta
    30 kwietnia 2019 at 13:52
    Opinie
    Design
    Jakość
    Cena do jakości
    Ocena ogólna

    Posiadam od 9 miesięcy, przebieg 2000 km, użytkowanie: miasto, asfalt (75%), teren (15%)
    Wygodny, lekki i cichy rower. Trzeba się jednak do niego trochę przyzwyczaić. Do oceny bardzo dobrej brakuje niewiele. Osprzęt solidny i wydaje się trwały. Łańcuch czasem przeskakuje gdy mocniej wciśniemy pedał, kable wiszą nieestetycznie i nie są w całości schowane w otulinie. Gumy na tylnym bagażniku szybko się rozciągają. Bagażnik zbyt wąski i nie posiada klapki ze sprężyną przytrzymującą bagaż. Bardzo łatwo przebić oponę, wystarczy najechać na pozostałości rozbitego szkła, mnie załatwił (dwukrotnie) kawałek 3 mm. Zbyt dużo i zbyt krótkie przełożenia powodują, że biegi trzeba zmieniać co chwilę. Przerzutki działają płynnie i nie wydają nieprzyjemnych odgłosów. Siodełko wygodne, ale zbyt szorstkie (łatwo przeciera jeansy). Przednia lampka szybko się poluzuje podczas częstej jazdy na nierównościach, a wtedy bez imbusa (poprawniej inbusa) nic nie zrobisz. Postawa za kierownicą trochę za bardzo obciąża ręce i nadgarstki. Przydałaby się regulacja wspornika kierownicy tak by można byłoby ją trochę podnieść i gięta kierownica, tak by nie przeciążać nadgarstków.
    Warto pokreślić, że są to szczegóły, z którymi możemy mieć do czynienia także u innych producentów. Rower jest ładny, przyjemnie i lekko się nim jeździ, świetnie hamuje, łatwo zmienia się okładziny hamulcowe.

Podziel się opinią

lub
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena ogólna