Jeden z lepiej wyposażonych modeli z serii Trekking od Krossa. Trans 10.0 to turystyczny rower stworzony z myślą o osobach, marzących o dalekich podróżach i niesamowitych widokach, które spotkają po drodze. Do dyspozycji dostajemy aż 30 biegów, które zapewnią nam komfortową jazdę.

Na zdjęciu zaprezentowana została jedyna wersja kolorystyczna, którą możemy nabyć od Krossa. Bogate wyposażenie w postaci hydraulicznych hamulców tarczowych, przedniego amortyzatora Rock Shox Paragon Silver RL, czy oponach od Schwalbe o rozmiarze 28″.

Prawie.PRO Made in Poland

Druga paczka -8%
(3) 100,00 2500,00 
(41) 299,99 
?
PRO
(54) 558,50 
?
Druga para -9%
PRO
(3) 395,59 
?
(6) 189,99 
?
(67) 89,99 
?
-9%
(5) 309,00 

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 309,00 

?

YouTube Prawie.PROWszystie filmy

Poznaj kolekcję Prawie.PRO

Przeczytaj również:

One thought on “Kross Trans 10.0: Dane techniczne, cena i opinie

  1. vedetta says:

    Posiadam od 9 miesięcy, przebieg 2000 km, użytkowanie: miasto, asfalt (75%), teren (15%)
    Wygodny, lekki i cichy rower. Trzeba się jednak do niego trochę przyzwyczaić. Do oceny bardzo dobrej brakuje niewiele. Osprzęt solidny i wydaje się trwały. Łańcuch czasem przeskakuje gdy mocniej wciśniemy pedał, kable wiszą nieestetycznie i nie są w całości schowane w otulinie. Gumy na tylnym bagażniku szybko się rozciągają. Bagażnik zbyt wąski i nie posiada klapki ze sprężyną przytrzymującą bagaż. Bardzo łatwo przebić oponę, wystarczy najechać na pozostałości rozbitego szkła, mnie załatwił (dwukrotnie) kawałek 3 mm. Zbyt dużo i zbyt krótkie przełożenia powodują, że biegi trzeba zmieniać co chwilę. Przerzutki działają płynnie i nie wydają nieprzyjemnych odgłosów. Siodełko wygodne, ale zbyt szorstkie (łatwo przeciera jeansy). Przednia lampka szybko się poluzuje podczas częstej jazdy na nierównościach, a wtedy bez imbusa (poprawniej inbusa) nic nie zrobisz. Postawa za kierownicą trochę za bardzo obciąża ręce i nadgarstki. Przydałaby się regulacja wspornika kierownicy tak by można byłoby ją trochę podnieść i gięta kierownica, tak by nie przeciążać nadgarstków.
    Warto pokreślić, że są to szczegóły, z którymi możemy mieć do czynienia także u innych producentów. Rower jest ładny, przyjemnie i lekko się nim jeździ, świetnie hamuje, łatwo zmienia się okładziny hamulcowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *