Na naszej stronie znajdziecie artykuł opisujący nowości na rok 2019 od Gianta (-> klik <-). Wraz z premierą kolekcji dedykowanej głównie męskiej części rowerowego świata, równolegle odbywało się wydarzenie które przykuło moją uwagę znacznie bardziej – premiera modeli Liv na rok 2019.
Co w tej kolekcji szczególnie przypadło mi do gustu?
Liv, podobnie jak jego starszy brat Giant, mocno rozwija rowery elektryczne. Jedną z ciekawszych pozycji wśród e-bików tej marki będzie niewątpliwie model Inrigue E+, dostępny w dwóch wersjach. Obie wyposażone będą w widelec oferujący 150mm skoku z przodu, i damper Fox zapewniający 140mm ugięcia. Drogie Panie – jeśli Wasz mężczyzna uwielbia pedałować w górach, a Wy nie jesteście wielkimi fankami pocenia się na podjazdach, te rowery są stworzone dla Was. Wspomaganie elektryczne pozwoli Wam dotrzymać tempa nawet doskonale przygotowanym kolażom 🙂 !
Model Intrigue to nie tylko elektryki. Klasyczny rower na 2019 wizualnie bardzo przypadł mi do gustu. Odwiedzające stoisko Panie, także poświęcały mu zdecydowanie więcej uwagi, niż stojącym obok innym modelom. Intrigue Advance 2 2019 to na prawdę ciekawie skomponowana maszyna, dysponująca 150mm skoku z przodu i 140mm z tyłu, co powinno pozwolić na komfortowe pokonywanie zjazdów. Nad poprawnym uginaniem czuwał będzie sprzęt od Fox’a, więc o kulturę pracy zawieszenia nie ma się co martwić. Lekka rama wykonana z kompozytu nie będzie uciążliwym balastem podczas podjazdów, zapewniając odpowiednią sztywność gdy będzie ona potrzebna.
Tak wygląda to cacko:
Model Hail, podobnie jak w sezonie 2018, oferowany będzie w dwóch wersjach wyposażenia. Droższy model Hail 1, wyposażony jest w podzespoły klasyfikowane wyżej w hierarchiach dostarczających ich producentów, niż jego tańszy brat Hail 2. Uzupełnieniem rodziny, będzie model Hail Advanced 1, wykonany z kompozytu i uzbrojony w zawieszenie od coraz mocniej wkraczającej na rowerową scenę marki DVO.
Jeśli chodzi o modele szosowe, to co prawda nie doczekaliśmy się prezentacji modelu EnviLiv Disc (na hamulcach tarczowych!), jednak ma ona zostać zaprezentowana już niebawem. Pojawianie się hamulców tarczowych w szosowych modelach jest w mojej ocenie nieuniknione, a dopuszczenie ich do profesjonalnego ścigania przez UCI, tylko przyspieszy ten proces.
Dokładne dane techniczne wszystkich modeli 2019, znajdziecie bezpośrednio na stronie interowej Liv Polska (-> klik <-), a moim skromnym zdaniem jest co oglądać 😉
Prawie.PRO Made in Poland
Kurtka kolarska, biegowa Prawie.PRO SKIN
Czapka kolarska z daszkiem Prawie.PRO 300W Czarna
Spodenki kolarskie męskie Prawie.PRO 300W. Czarne
Bluza kolarska męska Prawie.PRO 300W Merino
Nogawki Ocieplacze Kolarskie Prawie.PRO Czarne Unisex
Bluza kolarska męska Prawie.PRO 200W. Race
Spodenki kolarskie męskie Prawie.PRO 400W. Czarne
Spodenki kolarskie męskie Prawie.PRO 300W. Granatowe
Koszulka kolarska damska Prawie.PRO 350W. Race
Kurtka kolarska Prawie.PRO EDC ZERO WIND Slim Unisex
Rękawki Ocieplacze Kolarskie Prawie.PRO Czarne Unisex Slim
Rękawki Ocieplacze Kolarskie Prawie.PRO czarno-białe Unisex Slim
89,99 zł69,99 złYouTube Prawie.PROWszystie filmy
Poznaj kolekcję Prawie.PRO
Skarpetki
10 Produkty
Na Rower
63 Produkty
Koszulki kolarskie
15 Produkty
Dodatki
55 Produkty
Bluzy kolarskie
7 Produkty
Przeczytaj również:
Cube Axial WLS: Opis, Cena, Dane techniczne
Limber SC Sport: Opis, Cena, Dane techniczne
Czym różnią się od siebie olejki do smarowania łańcucha?