Aktualnie czytasz:
Kross Trans 8.0: Dane techniczne, cena i opinie
1

Kross Trans 8.0 to jeden z modeli z nowej serii Trekking od polskiego producenta. Turystyczny rower dla ludzi kochających dalekie wyprawy na dwóch kółkach. Wygodna pozycja za kierownicą pozwoli zabiec bólowi nadgarstków oraz czterech liter.

Waga Trans 8.0 to niecałe 17 kilogramów. Z przodu widelec o skoku 63 mm. To w zupełności wystarczy do spokojnej, lecz pełnej wrażeń podróży. Trans sprawdzi się nie tylko na asfalcie, ale i na drogach gorszej jakości. Podobnie jak inne rowery z tej serii, użyte podzespoły do stworzenia napędu zostały zaczerpnięte od Shimano.

Zobacz także:
Szczegóły
Cena

2 999 PLN

Dane techniczne

RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Performance
WAGA 16,8 kg
WIDELEC SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)

KOŁA
PIASTA PRZÓD Shimano Nexus DH-3D37
PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6000
OPONY Schwalbe Silento Puncture Protection (28"x1,6")
OBRĘCZE Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)

NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Acera FD-T3000
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore RD-M591
HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-M315 (hydrauliczny)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
MANETKI Shimano Acera SL-M3000 (3x9)
KORBY Shimano Acera FC-T3010 (48/36/26T, 170mm)
SUPORT FP-B902
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG53
KASETA / WOLNOBIEG Shimano Acera CS-HG200-9 (11-32T)

KOMPONENTY
KIEROWNICA Stalowa (610mm, 25.4mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium regulowany (DM/S/DL-100mm, M/L/XL-120mm, 25.4mm)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
STERY VP A41AC (1-1/8")
SIODŁO Selle Royal Lookin Classic Athletic Royalgel
CHWYTY Kross Gripen
PEDAŁY VP-613

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena ogólna
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
69 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
65%
Interesujące
35%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Szymon
Szymon
1 Komentarze
  • marek
    28 sierpnia 2019 at 21:19
    Plusy

    tym się wszyscy chwalą

    Minusy

    beznadziejne błotniki i ich mocowanie - krzywe, beznadziejna regulacja. przy jeździe coś się trzęsie i pstryka.
    mocowanie kół wygląda bardzo delikatnie - jak na treking to strach wjechać w jakąś dziurę.

    Opinie
    Design
    Jakość
    Cena do jakości
    Ocena ogólna

    ładny, ale drogi

Podziel się opinią

lub
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena ogólna