Kross Trans Global to następny zaprezentowany przez Kross’a rower trekkingowy oparty na lekkiej aluminiowej ramie o specjalnej geometrii. Trans Global wyposażony został w przedni amortyzowany widelec Rock Shox Paragon Silver TK o skoku 65 mm z możliwością jego blokady. Koła o średnicy 28″ pomagają pokonywać nawet większe przeszkody.
Kross Trans Global wyposażono w bagażnik, błotniki, podpórkę oraz oświetlenie zasilane przez dynamo ulokowane w przedniej piaście. Rower waży przez to 16,3 jednak w gruncie rzeczy nie jest to tak wiele. Za napęd roweru odpowiada przednia przerzutka Shimano Deore oraz tylny wózek Shimano Xt dzięki czemu dostępne jest 27 biegów. W Trans Global’u zamontowano również hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BR-M447, których zaciski są dwutłoczkowe oraz pracują z żywicznymi okładzinami.
Prawie.PRO Made in Poland
Spodnie długie kolarskie męskie Superroubaix Prawie.PRO 300W. Czarne
Prawie.PRO Tour Rytro 2024 Voucher na obóz kolarski
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1799,00 zł
100h Podcastów i Słuchowisk Prawie.PRO MP3
Łagodzący krem kolarski przeciw otarciom Prawie.PRO
82,99 złOriginal price was: 82,99 zł.74,99 złCurrent price is: 74,99 zł.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 74,99 zł
Skarpetki kolarskie, do biegania Prawie.PRO 300W Czerwone
59,99 złOriginal price was: 59,99 zł.49,99 złCurrent price is: 49,99 zł.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,99 zł
Bidon Prawie.PRO 400W Bio 750 ml Różowy
Koszulka kolarska damska Prawie.PRO 200W. Granatowa
Czapka kolarska z daszkiem Prawie.PRO 300W Różowa PROsiak
Skarpetki kolarskie, do biegania Prawie.PRO 200W Granatowe
Książka „Prawie PRO Wygraj Siebie” z imienną dedykacją
Wieszak Rowerowy Ścienny Prawie.PRO
Spodenki kolarskie męskie Prawie.PRO 400W. Czarne
YouTube Prawie.PROWszystie filmy
Poznaj kolekcję Prawie.PRO
Skarpetki
9 Produkty
Na Rower
62 Produkty
Koszulki kolarskie
15 Produkty
Dodatki
55 Produkty
Bluzy kolarskie
7 Produkty
Przeczytaj również:
Romet Rowery: Modele 2017
Limber Trekking Gita 28: Opis, Cena, Dane techniczne
Bikehack enduro dla początkujących#1: Zakręty – jak być szybszym i jechać tam gdzie się chce?