Romet jest to firma, której historia sięga do lat czterdziestych, kiedy to w Bydgoszczy, wskutek połączenia mniejszych zakładów, powstały Zjednoczone Zakłady Rowerowe (1948).
Firma ta od początku zajmowała się produkcją rowerów, na początku zasilając polski rynek, a od 1955 roku eksportowała produkty za granicę. Romet bardzo dynamicznie się rozwijał, a produkowane rowery tej marki bardzo szybko zyskiwały na popularności. W 1961 roku w Bydgoszczy otworzono nowy, zmodernizowany budynek przedsiębiorstwa. W latach 60-tych rowery Romet eksportowano już do 50 krajów na świecie, zaś w latach 70-tych produkowano już milion sztuk rocznie. W okresie PRL zakłady te podlegały pod Ministerstwo Przemysłu Maszynowego. Wraz z upadkiem komunizmu, nastąpiła komercjalizacja przedsiębiorstwa i zakłady przekształcono na spółkę Skarbu Państwa. W 2006 markę wykupiła firma Arkus & Romet Group, nie zaprzestając produkcji rowerów, które nadal są bardzo popularne.
Prawie.PRO Made in Poland
Bluza kolarska męska Prawie.PRO 200W. Race
Podkoszulka Potówka Prawie.PRO 300W Czarna Slim Unisex
195,00 złOriginal price was: 195,00 zł.175,00 złCurrent price is: 175,00 zł.Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 195,00 zł
Rękawki Ocieplacze Kolarskie Prawie.PRO Czarne Unisex Slim
Bluza kolarska męska Prawie.PRO 300W Merino
Cyfrowa Karta Podarunkowa Prawie.PRO
Kurtka kolarska zimowa Prawie.PRO 400W Czarna ZERO WIND Unisex
Ochraniacze na buty kolarskie Prawie.PRO
Rękawiczki kolarskie Aero Prawie.PRO 200W Czarne Unisex
Spodenki kolarskie męskie Prawie.PRO 300W. Czarne Mono
Koszulka kolarska damska Prawie.PRO 350W. Różowa
Koszulka kolarska męska Prawie.PRO 350W. Granatowa
Naklejki Prawie.PRO PROsiak folia PROstokąt duże 18 szt.
YouTube Prawie.PROWszystie filmy
Poznaj kolekcję Prawie.PRO
Skarpetki
9 Produkty
Na Rower
62 Produkty
Koszulki kolarskie
15 Produkty
Dodatki
55 Produkty
Bluzy kolarskie
7 Produkty
Przeczytaj również:
Jak radzić sobie z ciągłym napięciem i ograniczyć stres (81)
Electra Straight 8 3i: Opis, Cena, Dane techniczne
Zdrowe płatki na śniadanie – hit czy mit?