Aktualnie czytasz:
Włoski producent motocykli wchodzi na rynek rowerowy. Ducati MIG-RR
0

Może nie do końca, ponieważ ich e-mtb produkuje włoski firma Thok. Jednak za Ducati MIG-RR stoi kilka ciekawych rozwiązań, a na dodatek rower oferowany będzie w motocyklowej sieci dealerskiej.

To całkiem ciekawy ruch ze strony Ducati. Zainteresowanie elektrycznymi rowerami wśród zamożnych osób nie maleje, ale dokładnie takie odwiedzają salony Ducati na całym świecie. Włoski brand jest marką premium, z tego też powodu i e-bike musiał być premium.

MIG-RR różni się znacząco od „niższych” modeli z gamy Thok. Dla osób niezainteresowanych elektrykami ciekawostką może być zastosowanie dwóch różnych rozmiarów obręczy – 29′ z przodu i 27,5′ z tyłu. Ducati tłumaczy ten ruch poprawieniem właściwości terenowych i sugeruje, że opiera swoje decyzje na motocyklowych doświadczeniach. Obręcze to Mavic E-XA Drifter.

Napęd stanowi korba o 34 zębach połączona z 11-trybową kasetą, a nad sprawną zmianą przełożeń czuwa tylna przerzutka Deore XT. Siedzenie zostało zamontowane na regulowanej z poziomu kierownicy sztycy Raceface Turbine Dropper, a kierownica to carbonowy fatbar o szerokości 780 mm wyprodukowany przez firmę Renthal.

Elektryczny silnik Shimano STEPS 8000 generuje ustawowe 250W. Sprzężono go z litowo-jonową baterią o pojemności 504 Wh. Producent deklaruje zasięg na poziomie nawet 100 km (co oczywiście zależy od stopnia wspomagania).

Przedni amortyzator to FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima o zakresie pracy 170 mm. Tylny damper to FOX PDX2 Factory Series o skoku 160 mm. Oba amortyzatory zostały zmodyfikowane na potrzeby pracy w rowerze Ducati MIG-RR.

Rower można oglądać w salonach sieci dealerskiej Ducati, także w Polsce. Listę znajdziecie tutaj: http://ducatipolska.pl/page/12/znajdz-dealera.

Zdjecie_2 Zdjecie_4 Zdjecie_3

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
33%
Interesujące
67%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%